Deli z drugimi

Zima: 5 načinov kako ohraniti svojo aktivnost

nevesta sreca zima sneg

Pisani cvetovi in bogate dišave dajejo v kombinaciji z idealnimi temperaturami spomladanskim porokam poseben čar. Edina slabost pravljične spomladanske poroke je, da načrtovanje le-te poteka v najhladnejšem delu leta. V zimskem letnem času je včasih težko ohranjat kvalitetno aktivnost telesa.

V zimskih dneh je težko najti prostor in motivacijo za vadbo četudi vajin dinamični duo ne želi izgubiti teže, ampak samo utrditi nekatere predele pred velikim dnem. Mrazu navkljub, ti bo telovadba pomagala izgledati še bolje v poročni obleki, prav tako bo blagodejno vplivala na zmanjšanje stresa in vaju bo s partnerjem samo še bolj povezala.

Telovadba je zabaven in oprijemljiv način doseganja ciljev v dvoje. Ko pa nastopi zimski mraz je še toliko težje zlesti iz zavetja tople odeje in se spraviti v gibanje. Bodita si v oporo in se potrudita, da postane telesna aktivnost rutina v vajinem odnosu.

Poleg vseh naštetih prednosti, telesna aktivnost povečuje tvojo odpornost v času nizkih temperatur in prehladov. Če se bosta odločila za aktivnosti na prostem bosta ob izpostavljenosti soncu povečala tudi vnos vitamina D. Spodaj so našteti uporabni nasveti kako lahko ohranita brezhiben metabolizem skozi celotno zimo.

zenin gore sneg zima zimski sporti

1. Pridružita se ekipnemu športu

Malo prijateljske tekmovalnosti lahko veliko prispeva vzdrževanju kondicije ter ustvari zdravo mero tekmovalnosti, če igrata kot nasprotnika. Udeležba v ekipnih športih zagotavlja tedensko mero aktivnosti in nekaj časa, ki ga lahko preživita skupaj.

Naj bo to odbojka, tenis ali pa tečaj golfa, bo izbira novega skupnega športa stkala še tesnejšo vez med vama. Ker te aktivnosti ponavadi zahtevajo manjši denarni prispevek za članarino vama bo to pomagalo tudi, da prioritizirata telesno vadbo pred drugimi manj učinkovitimi preživljanji prostega časa.

2. Načrtujta tedenski obisk fitnesa

Če še nista včlanjena v fitnes, je sedaj pravi čas da to storita. Ker so temperature zunaj zelo nizke je prav lahko ostati na toplem, vendar vama bo bližina fitnesa pomagala pri tem, da ostaneta aktivna.

Naredita še korak dlje in skupaj načrtujta vadbo ter tako drug drugega motivirajta in spodbujajta. Naj skupen načrt ugaja obema, tako bo še manj možnosti za preskakovanje vadbe.

nevesta zima tek aktivnost

3. Aktivnost doma

Tudi če sta zagnana in motivirana vama jo lahko včasih nevarne zimske razmere zagodejo in preprečijo udeležbo na skupinski vadbi, obisk fitnesa ali tek v naravi. Takrat se je najbolje obrniti na splet, kjer je na voljo veliko vadb, ki jih lahko opravita kar doma.

Poleg tega, se lahko na YouTube-u naročita na kanale, kot je npr. Popolna postava, ki ponujajo številne vadbe, primerne za različne stopnje telesne pripravljenosti. Z drugimi besedami izgovorov, da vadbe ne opravita, ni več.

Nekaj denarja lahko investirata tudi v fitnes opremo, ki je cenovno dostopna ter oblikujeta “bootcamp” v trajanju 45 do 60 minut kar doma. Če bosta rešitve iskala skupaj vama bo lažje biti vadbi predana tudi ko vadba v telovadnici ali zunaj zaradi zimskih razmer ali prenatrpanega individualnega urnika ne bo mogoča.

4. Preizkusita se v zimskih športih

Čeprav smučanje deluje prej kot nekakšna zimska tradicija in ne kot vadba, je pravzaprav naporna aktivnost. Smučanje omogoča pridobivanje kondicije, izgubo kalorij in posledično hujšanje. Pri tem športu intenzivno krepimo mišice spodnjega dela telesa, povečujemo ravnotežje in moč srednjega dela telesa.

Če vaju šviganje po zasneženih pobočjih in iskanje ravnotežja ne pritegne se lahko preizkusita v drsanju. Le to je lahko tudi prisrčen zmenek. Drsanje je v primerjavi s smučanjem finančno bolj dostopno, hkrati pa lahko skupaj poskusita nekaj novega. Če si želita intenzivnost vadbe povečati lahko poskusita tudi z vzvratnim drsanjem. Tako bosta krepila srednji del telesa in mišice v nogah.

nevesta zenin zima ekipni sport aktivnost

5. Najemita osebnega trenerja ali nutricionista

Če vama finance dopuščajo investirajta v najem osebnega trenerja ali nutricionista s katerima lahko sestavita podroben plan, ki bo prilagojen doseganju vajinih ciljev. Osebni pristop pripomore tudi k znižanju stresa in izboljšanju motivacije.

Osebni trener nastopi kot zunanja motivacija, ki vaju spodbuja k iskrenosti in zavezanosti urniku vadbe. Trener vama bo v pomoč pri izdelavi tedenskega programa vadbe in prehranjevanja, medtem ko vama lahko nutricionist pomaga pri sestavi podrobnega dnevnega jedilnika.

Za še boljšo organizacijo svojega časa si preberi članek Kako si lahko zaposlena nevesta prilagodi načrtovanje poroke?