Deli z drugimi

Popolna poročna postava – vaje za lepo telo v vsaki obleki

poroka porocna postava nevesta trening

Ne glede na to, ali boš na svoji poroki nosila krinolino ali ozko oprijeto obleko, je lahko tvoja poročna postava popolna.

Različni kroji oblek, bodo poudarili različne dele tvojega telesa. Tu smo zbrali nekaj načinov telovadbe, ki so prirejeni različnim stilom poročnih oblek ter bodo oblikovali najpomembnejše dele telesa. Da bo tvoja poročna postava taka, kakršno si želiš, za dobre rezultate ponovi vaje 3-4-krat na teden. A svojo popotovanje do popolne poročne postave začni vsaj dva meseca pred poročnim dnem!

via GIPHY

Popolna poročna postava za oprijeto poročno obleko

Kroženje z nogami (oblikuje spodnje in stranske trebušne mišice)

Lezi na hrbet s sproščeno medenico (med spodnjim delom hrbta in tlemi naj bo malo prostora), noge pokrči za 90 stopinj, kot da sediš na stolu. Dlani položi pod glavo. Dvigni glavo in ramena s tal in jih zadrži v tem položaju.

Izdihni in iztegni eno nogo nekaj centimetrov nad tlemi, medtem ko stisneš svoj popek k hrbtenici in napneš trebušne mišice. Vrni nogo v pokrčen položaj in vajo ponovi z drugo nogo.

Vajo ponovi 10-krat do 20-krat z vsako nogo. Pri zadnji ponovitvi zadrži iztegnjeno nogo v zraku in naredi 5 majhnih krogov (to bo oblikovalo tvoje trebušne mišice in spodnji del hrbta).

Medtem ko ležiš s sproščeno medenico, pokrčenimi nogami v zraku in dlanmi pod glavo, dvigni glavo in ramena in jih zadrži v tem položaju s stisnjenim prsnim košem.

Stisni popek k hrbtenici in pritisni spodnji del hrbta k tlom, tako da se dvoja zadnjica nekoliko dvigne s tal. Poizkusi ne premikati nog. Vrni medenico v prvoten položaj. Noge, ki naj bodo še naprej v pokrčenem položaju, spusti na tla in dvigni medenico. Potem se spet vrni v začetni položaj. Če vajo ponoviš 10-krat do 15-krat, si na dobri poti, da bo tvoja poročna postava v  oprijeti obleki jemala dih. Popolna poročna postava ti s to vajo ne uide!

Opora na lahteh z zibanjem (oblikuje pas in trebušne mišice)

Spusti se v položaj za oporo na lahteh in prenesi težo na svoje roke.

Nagni en bok in se z njim dotakni tal. Ponovno se dvigni na začetni položaj in ponovi vajo na drugem boku. Medtem naj bodo trebušne mišice napete in rame daleč od ušes. Nagib na vsako stran ponovi 10-krat do 20-krat.

poroka porocna postava nevesta utezi

Če boš nosila obleko z golimi rameni

Martiniji (oblikujejo tricepse, trebušne mišice, hrbet in ramena)

Stoj vzravnano, napni trebušne mišice in hrbet ter spusti ramena. V rokah drži 1 – 3 kg težke uteži, tako da bodo dlani obrnjene navzgor. Nadlahti naj bodo iztegnjene ob telesu.

Predstavljaj si, da imaš v vsaki roki kozarec za martini in dvigni roke počasi do višine ramen. Pazi da boš to storila počasi in gladko (saj si ne želiš politi svojih martinijev!). Nežno udari skupaj z utežmi (na zdravje!) in roke spet počasi spusti k telesu. Vajo ponovi 10-krat.

Pregib za bicepse (oblikuje bicepse in zgornji del hrbta)

Takoj ko končaš s svojimi martiniji, zadrži dlani z utežmi vzporedno z rameni. Dlani naj bodo obrnjene navzgor. Prepogni komolce in naredi pregib za bicepse 10-krat zapored.

Diamant z iztegnjenimi rokami (oblikuje ramena, tricepse, zgornji in spodnji del hrbta)

Stoj s stopali v širini ramen, rahlo pokrči kolena in potisni boke nazaj, tako da bo tvoj trup rahlo nagnjen naprej. Spusti ramena in združi uteži skupaj pred seboj, tako da so dlani obrnjene druga k drugi in tvoje roke popolnoma iztegnjene.

Iztegni roke v višini ramen, tako da uporabiš ramenske mišice in jih vrni v začetni položaj. Povleci roke nazaj, stisni tricepse in jih ponovno izpusti.

Obe vaji ponovi 2-krat, nato 3-krat in tako na prej. Ko vse ponoviš 5-krat, lahko nadaljuješ do 10-krat, saj boš postala že močnejša in tvoja poročna postava bo korak bliže idealu.

poroka porocna postava nevesta priprava tek

Če boš nosila mini krilo

Stranski izpadni korak (oblikuje stegna in zadnjico)

Stoj s stopali obrnjenimi naprej v širini ramen.

Stopi vstran z desno nogo in pokrči koleno. Z levo roko se dotakni desnega stopala, leva noga pa naj bo pri tem iztegnjena.

Potisni levo peto k tlom in se dvigni spet v začetni položaj ter postavi stopala spet skupaj.

Ponovi vajo še na levi strani, potem pa vse skupaj ponovi 10-krat. Pazi na to, da bo tvoj hrbet med vajo vzravnan in da bo zadnjica izbočena.

Izpadni korak nazaj (oblikuje boke, stegna in meča)

Stoj z vzporednimi stopali v širini ramen.

Iztegni popolnoma vzravnano desno nogo daleč nazaj in pokrči levo koleno. Pri tem dlani položi na tla tako, da se bo tvoja leva noga nahajala med njima.

Potisni levo peto k tlom in spet združi stopala, ko se dvigneš v začetni položaj.

Ponovi še na drugi nogi. Vajo ponovi 10-krat. Bodi pozorna, da se s prsmi dotakneš pokrčene noge, a je tvoj hrbet še vedno vzravnan.

Veliki plié (oblikuje boke, zadnjico in stegna)

Stoj v začetnem položaju (pete skupaj, prsti obrnjeni navzven). Če lahko to vajo storiš brez da se česa držiš, potem je to čudovito. Če ti to ne uspeva, se za ravnotežje oprimi stola, mize ali stene.

Pokrči kolena tako, da se spustiš čisto k tlom. Tvoje pete se bodo dvignile s tal. Potisni pete nazaj k tlom, ko se boš spet dvignila s pomočjo svojih bokov in stegen. Vajo ponovi 10-krat.

Če boš nosila srednje dolgo obleko

Dvig meč na tri načine (oblikuje vse dele tvojih meč)

Vajo izvajaj na tleh ali na stopnicah. Med vajo dvigni pete tako, da stojiš na sprednjem delu stopala (tako kot v petkah).

Desetkrat ponovi naslednje vaje:

Vzporedni dvigi: kontrolirano dviguj in spuščaj pete.

Dvigi navzven: stoj z dotikajočimi se petami in prsti obrnjenimi navzven. Dvigni se in spusti.

Dvigi navznoter: stoj tako, da se tvoji prsti dotikajo, pete pa so obrnjene navzven. Dvigni se in spusti.

via GIPHY

Poleg vaj se drži še sledečih napotkov

Kako poskrbiš za svojo prehrano si preberi tukaj.

Ustvari si načrt in se ga drži!

Varno hujšanje pomeni, da moraš težo izgubljati počasi. Po besedah zdravnikov je na teden varno izgubiti maksimalno 1 procent lastne teže – kar je za povprečno žensko manj kot en kilogram. Če si želiš, da tvoja tehtnica na tvoj poročni dan pokaže precej drugačno sliko kakor danes, moraš to načrtovati vnaprej. Premisli o udeležbi v enoletnem fitnes izzivu.

Telovadi zjutraj

Nasvet, ki temelji na osebni izbiri , a je hkrati zelo pomemben. V načrtovanje poroke je zagotovo vključeno veliko težkega dela in v tem času so tvoji dnevi prenapolnjeni s pomerjanji poročnih oblek in sestanki s poročnimi ponudniki. Če nisi previdna, lahko tvoj fitnes urnik, kaj kmalu zaide na stranski tir. Zato se le potrudi in dan začni s telovadbo, saj boš tako najlaže in najhitreje opazila rezultate. Poleg tega pa te bo jutranja telovadba napolnila z energijo, ki jo boš še kako potrebovala!

Jutranji tek vadba telovadi zjutraj
Jutranji tek

NE alkoholu, soli in sladkorju

Meseci, ki sledijo tvoji zaroki, so večinoma napolnjeni s posebnimi priložnosti, od razglasitve zaroke do dekliščine. Razvajanje je seveda sprejemljivo, toda priporočamo ti, da se alkoholu, soli in sladkorju pred poroko čim bolj izogibaš, da bo tvoja poročna postava popolna. Ta živila namreč ne bodo naredila razdejanja le tvojem telesu, temveč se lahko še bolj opazno poznajo tudi na koži. Zato preprosto reci ne!

Dve besedi: Dovolj jej!

Medtem, ko je pomembno, da se nezdravi hrani izogibaš, je hkrati zelo pomembno, da ješ dovolj. Intenzivne shujševalne diete so lahko ekstremno nevarne – poleg vsega pa te bodo naredile še posebej tečno, kar lahko med načrtovanjem poroke tudi skrha odnos s tvojim partnerjem. Zato jej kolikor potrebuješ, mogoče le malce spremeni svoje prehranjevalne navade.

Uskladi telovadbo in poročno obleko

En nasvet glede popolnega poročnega telesa: skoncentriraj se na dele, ki jih bodo tvoji gostje videli. Da bo obleka na tebi res izpadla najboljše kar se da, lahko delaš na različnih mišičnih skupinah. Če je na primer tvoja obleka brez naramnic, si boš verjetno želela oblikovati ramenske mišice. Seveda se lahko posvetiš celotnemu telesu, toda ne pozabi, da mora tvoje telo obdržati poročno silhueto.

zdrava prehrana zdrav zajtrk
Zdrav zajtrk

Vedno telovadi drugače

Tale nasvet ni uporaben le za obdobje pred poroko, temveč ga je vredno izkoristiti vsak dan tvojega življenja. Tvoja poročna postave se bo samodejno izoblikovala, če boš vedno prizkušala nove vrste vadb. Tvoje telo bo tako vedno delalo na drugačne načine in trenirala. Poleg tega, da boš posledično bolj zdrava, bo tudi telovadba zaradi raznolikosti vedno zabavna.

Pij veliko vode

Pitje vode je pomemben del vsakega dne, toda ko imaš v mislih poroko in sliko svojega popolnega telesca v tisti sanjski obleki, je kar naenkrat še bolj obvezujoč. Voda poživlja tvoje telo in skrbi, da so tvoje misli med neskončnimi pomembnimi odločitvami glede poročnega slavja kristalno jasne. Voda je tudi najnaravnejši način ohranjanja mladostnega in cvetočega videza kože, kar pomeni, da boš ob usodnem ‘’Da’’ izgledala še lepše.

Bleščeč nasmešek

Popolna poročna postava ni le tisti del telesa, ki bo ovita v svilo in čipke. Ne pozabi, da boš čez leta spet in spet gledala fotografije – se ti ne zdi, da bi moral biti tvoj nasmeh zato še posebej bleščeč? Kot bodoči nevesti ti pred poročnim dnem predlagamo beljenje zob. Le tako boš zares prepričana, da boš lahko nasmeh na fotografijah, občudovala do konca svojih dni.

Ne pozabi poskrbeti zase

Do sedaj že zagotovo veš, da organiziranje poroke nikakor ni mačji kašelj. Stres, ki spremlja realizacijo sanjskega praznovanja, lahko neveste precej obremeni, in če niso previdne, se ta preobremenitev lahko prehitro začne kazati navzven. Zato ne pozabi, da si moraš v prihajajočih mesecih vzeti čas tudi zase in lastno sprostitev.

Zapomni si, najboljše poročno telo je tisto, ki je srečno. Dokler si srečna, z nasmehom na obrazu in ljubeznijo v srcu, bodo vsi razmišljali le, da si najlepša ženska v sobi, ti!

nevesta zenin poroka sreca porocena
Srečna mladoporočenca