Deli z drugimi

Meditacija pred poroko: 7 načinov kako pomiriti prenapete živce

nevesta meditacija pred poroko

Ne glede na to, kako sproščena nevesta si, obstaja velika verjetnost, da boš vsaj malo pod stresom med načrtovanjem poroke. Meditacija pred poroko je lahko pravilen odziv na takšno težavo. Po meditaciji se potem lažje zbereš, komuniciraš, bolj jasno vidiš probleme, dobiš novo fizično in čustveno energijo, obnoviš svojo ustvarjalnost in se obenem lahko počutiš sproščeno. Meditacija tudi omili napade tesnobe, bolečine zaradi napetosti kot na primer glavobol, razjede, nespečnost in probleme sklepov ter mišic. Kako lahko torej neveste izkoristijo meditacijo? Zate smo zbrali kup trikov, kako se pred poroko sprostiti.

1. Ustavi se in prisluhni svojemu dihanju

Dihanje je zelo preprosto nadzorovati, zato je to najenostavnejši način, da svoj um ponovno preklopiš na sproščeno stanje. Če se osredotočiš na dihanje, možganom pošiljaš sporočilo, da je vse v redu. Pobrskaj za aplikacijami, ki imajo časovno zasnovane serije dihalnih meditativni vaj. V osnovi pa deluje takole: počasi vdihni in pri tem štej do štiri potem pa počasi izdihni in pri tem štej do osem. Dihanje ne sme biti napeto. Če je, naredi tako kot se tebi zdi prijetno in počasi napreduj od 4 do 8 sekund. Bodi le pozorna, da bo izdih daljši kot vdih, saj je ravno daljšanje izdiha tisto kar pomirja. Normalno je, če ti misli kdaj odtavajo. Ko to opaziš, preprosto preusmeri pozornost nazaj na dihanje. Tako zmanjšaš nivo stresa za 30-50 % v manj kot 5 minutah.

2. Zabeleži si nivo stresa

Določi kje na lestvici stresa si; številka 0 predstavlja največjo sproščenost medtem ko številka 10 pomeni napad panike. To številko izgovori na glas. Predstavljaj si svojo najljubšo barvo na točno določenem mestu, na temenu svoje glave, potem pa začuti, kako teče skozi tvoje telo vse do stopal. Veke imej popolnoma sproščene, tako sproščene, da bodo ostale trdno zaprte. Ponovno si predstavljaj svojo najljubšo barvo. Izgovori jo na glas. Obenem barva teče skozi tvoje telo. Ponavljaj močno hipnotično zagotovilo: »Sem varna. Sem mirna. Prisotna sem.« Spet si predstavljaj, kako barva teče skozi celotno telo. Določi, kje na lestvici stresa si zdaj. Ponovi, če je potrebno.

meditativni kamni meditacija pred poroko

3. Meditacija pred poroko zahteva doslednost

Bolje je, da meditiraš 10 minut vsak dan, kot da meditacijo stlačiš v eno uro med vikendom. Meditacijo z dihanjem izvedi že takoj zjutraj preden te zamoti nešteto obveznosti in neskončni seznami stvari, ki jih je še potrebno postoriti.

4. Ojačaj pozornost

Kot vse v življenju, meditacija pred poroko zahteva vajo in vztrajnost, da dobiš kar največ od nje. Več, ko je izvajaš, boljše ti bo šlo in več boš pridobila. Meditacija sprosti hormona sreče serotonin in oksitocin. S pomočjo meditacije boš mirneje prebrodila stresne situacije in imela bolj hladnokrvne reakcije kot bi jih imela drugače.

5. Privošči si dovolj spanca

Spanec res ni precenjen. Pomemben je za funkcioniranje, še posebej okoli tvojega poročnega dne. Pomanjkanje spanca spremeni način, kako doživljamo in občutimo stres. Raziskave kažejo, da utrujeni ljudje stres čutijo bolj intenzivno od tistih, ki so spočiti.

nevesta meditacija pred poroko sproščanje

6. Tudi tehnologija ti lahko pomaga

Neverjetno je, kako pozitivno je tehnologija vplivala na upravljanje s stresom. Vsaka nevesta lahko najde navodila za meditacijo pred poroko na spletu (na strani mentorschannel.com imaš več kot 2000 možnosti) ali pa preko aplikacij (na primer »OMG. I Can Meditate!« in »Headspace«). Potem je tu še tehnologija, ki jo imaš lahko kar na sebi, kot na primer WellBe. To je zapestnica, ki nadzoruje tvoje telo in ti sporoča, kakšen je tvoj nivo stresa. Temu primerno ti predlaga meditacijo oblikovano posebej zate in dihalne ter druge vaje, ki te bodo pomirile.

7. Sprejmi nepopolnosti

Meditacija je zelo podobna jogi v tem smislu, da cilj ni opravljati popolne vaje ampak ohranjati konstantno aktivnost. Veliko ljudi misli, da uspešna meditacija enostavno izbriše vsakršno misel in da razmišljanje zaustavlja pravilno meditacijo. To ni povsem res. Namesto, da se obsedaš s samim ciljem meditacije, se raje posveti utišanju svojih misli s tem, da šteješ vdihe in izdihe, ponavljaš mantro ali pa poslušaš nežno pomirjujočo glasbo.

Če se boš držala teh 9 navad, bo tvoje načrtovanje poroke veliko lažje.